DBE Satış Yetkinlikleri Gelişim Programı
Satış ekiplerinin verimliliğinin ölçülmesi ve arttırılması şirketin başarısı açısından son derece kritiktir. DBE Davranış Bilimleri Enstitüsü’nün yaklaşımı, üstün performans gösteren satış ekiplerinin profilini ortaya çıkararak, satış yetkinliğinin artırılması temeline dayanır.
Satışta kullanılan teknikleri, bireysel yetkinlikleri ve motivasyon faktörlerini belirleme amaçları:
- İşe alım sürecinin personel dönüşüm oranı düşürülerek, sürecin performansı artıracak şekilde iyileştirilmesi
- Öncelikle ortalama ve ortalamanın üzerinde performans gösteren satış ekiplerinin performanslarının geliştirilmesi
- Satış personelinin, kurumun satış hedeflerini gerçekleştirerek “Galip-Galip” yaklaşımını benimsemeleri
- Müşteri sürekliliğini sağlayarak “müşteri hayat boyu” değerinin arttırılması
- Yönetici-Satış Temsilcisi ilişkilerinin geliştirilmesi
DBE Satış Yetkinlikleri Gelişim Programı hakkında Müşteri Temsilcimiz ile görüşmek için kgm@dbe.com.tr adresini kullanabilir veya 212 233 01 10 numaralı hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Benzer İçerikler :
Üst Yönetim’in ana görevi, hedeflerin etkili ve verimli bir biçimde gerçekleştirilmesi için bir gruba yön vermek, onları en iyi şekilde koordine etmek ve ...
DBE “Mavi Yaka Gelişim” programı; bir kurumun mavi yaka çalışanlarının işe alımında kullanılacak araçların seçimi, personelin kuruma uyum ve...
Bilgilerimizi tazelemek, birbirimizden öğrenmek, deneyimlerimizi paylaşmak, sürdürülebilir başarıyı yakalamak için 8 Aralık 2017 Cuma günü DBE'de...
Bir kurumun fark yaratmasında ve gelecekte varlığını sürdürebilmesinde en önemli etken “Yetenekli Çalışanlar”dır. Dolayısıyla Yetenek Yönetimi ...
İlginizi Çekebilir :
DBE Davranış Bilimleri Enstitüsü Kurumsal Gelişim Merkezi Yöneticisi ve Profesyonel Koç Ayşegül Horozoğlu, DBE’nin bireysel ve kurumsal alandaki 3...
Bilgilerimizi tazelemek, birbirimizden öğrenmek, deneyimlerimizi paylaşmak, sürdürülebilir başarıyı yakalamak için 8 Aralık 2017 Cuma günü DBE'de...
“E-Liderlik, liderlik edilen bireylerin; düşünce, davranış, tutum ve performanslarını ölçmek, geliştirmek ve değiştirmek için sosyal etkileşim sürecinde ...
Üst düzey yöneticilerin değişimi en iyi şekilde yönetmeleri beklenir. Yönetici hızla değişen durumlara uyum sağladığı gibi birlikte çalıştığı kişilerin de uyum ...