Hizmet Satışına İlişkin İptal – İade Şartları

DBE TESLİMAT, İADE VE İPTAL POLİTİKASI

  1. Giriş

Bu İade ve İptal Politikası, Davranış Bilimleri Enstitüsü tarafından sağlanan eğitim hizmeti, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişi (Tüketici) olan bir Tüketici tarafından satın alımı, teslimatı ve iadesi ile ilgili koşulları ve hükümleri açıklamaktadır. Bu politikayı okuyarak ve kabul ederek, web sitemizden yapacağınız her türlü dijital ürün veya hizmet satın alımında bu koşullara bağlı kalacağınızı taahhüt etmiş olursunuz.

  1. Cayma Hakkı

Web sitemiz üzerinden elektronik ortamda hizmet satın aldığınız takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini onaylamış sayılırsınız. Cayma süresi, sözleşmenin onaylandığı andan itibaren başlar ve 14 gündür. Bu süre zarfında hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin sözleşmeden cayma hakkınız vardır. Cayma beyanının tarafımıza ulaştırıldığını ispat yükümlüğü ise tarafınıza aittir. Bu süre geçtikten sonra yapılacak sözleşmenin feshi talepleri, sözleşme hükümlerine göre sonuçlandırılacaktır.

Tarafınıza sağlanacak olan hizmet “Eğitim Hizmeti” olduğu için onaylayacağınız sözleşme, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin “Cayma Hakkının İstisnaları” alt başlıklı 15. maddesinde düzenlenen, “Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler. h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin” sözleşmelerdendir ve cayma hakkının istisnası kapsamındadır.

Dijital ürün ve hizmetlerin doğası gereği, eğitim hizmeti gerçekleştikten sonra veya eğitim videoları indirme veya erişim sağlandıktan sonra iade işlemi yapılamamaktadır. Ancak teknik sorunlar nedeniyle erişilemediği durumlarda, iade veya değişim işlemleri değerlendirilebilir.

Bu nedenle 14 günlük cayma süresi içerisinde hizmetin verilmeye başlanması halinde, cayma hakkınızı en geç hizmetin başladığı günden bir gün önce bildirmiş olmanız gerekmektedir. Aksi takdirde sözleşmenin feshine dair talepleriniz, sözleşmede yazılı olan fesih hükümlerine göre sonuçlandırılacaktır.

  1. İptal ve İade Süreci

İade ve iptal taleplerinizi, mesafeli satış sözleşmesini onaylamanızdan itibaren 14 gün içerisinde 02122330110 numaralı İletişim Merkezimize veya muhasebe@dbe.com.tr adresine iletebilirsiniz.

Talepleriniz, Cayma Hakkı’nda belirtilen koşullar doğrultusunda değerlendirilecektir.

İade ve iptal taleplerinizi, mesafeli satış sözleşmesini onaylamanızdan itibaren 14 gün içerisinde iletmeniz gerekir.

Eğer mesafeli satış sözleşmesini onaylamanızdan itibaren 14 gün içerisinde hizmet almaya başladıysanız, iade ve iptal talebinizi hizmet başlangıcından en az 1 gün önce iletmiş olmanız gerekir.

Cayma Hakkı’nda belirtilen koşullara uymayan taleplerde iade ve iptal yapılmaz.

Cayma Hakkı’nda belirtilen koşullara uyan talepleriniz ilgili birimimizce değerlendirilerek ve değerlendirme sonucu, kayıt sırasında paylaştığınız e-mail adresinize gönderilecektir.

  1. Gizlilik ve Güvenlik

Satın alma işlemleri sırasında sağladığınız kişisel veriler, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında korunmaktadır. Verilerinizin güvenliği ve gizliliği bizim için önceliklidir. Ödeme işlemleriniz, güvenli ödeme sistemleri ve şifreleme teknolojileri ile korunmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde üçüncü şahıslarla paylaşılmamaktadır.

  1. Onay ve Kabul

Bu Teslimat, İade ve İptal Politikasını okuyarak ve kabul ederek, Davranış Bilimleri Enstitüsü üzerinden gerçekleştireceğiniz her türlü dijital ürün satın alımında bu koşullara tabi olacağınızı onaylamış olursunuz.